skip to main | skip to sidebar

Santo en Vicino

woensdag 2 juli 2008

Lekker de bossen in

Klaar voor de wandeling in het reuselse bos!



In volle spurt naar Rob toe.


Lekker door de plassen rennen om af te koelen.


Moe maar voldaan weer terug naar de auto.
Gepost door rob en susan op 16:26

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Leuke sites

Susan op Hyves

Rob op Hyves

Santo's nest

Gastenboek

laat een berichtje achter...

Blogarchief

  • ►  2009 (11)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (2)
    • ►  juni (1)
    • ►  april (1)
    • ►  maart (1)
    • ►  februari (4)
  • ▼  2008 (34)
    • ►  december (1)
    • ►  oktober (2)
    • ►  augustus (1)
    • ▼  juli (7)
      • Lekker afkoelen !
      • Niet op maar tussen het bed!
      • dagje strand
      • Lekker de bossen in
      • Hondenshow Uden-outdoor
      • Puppy en show oefenen
      • Mee naar Wijhe.
    • ►  juni (5)
    • ►  mei (13)
    • ►  april (5)